這首『No matter what』是於1998年「微風輕哨」(Whistle Down The Wind)裡的歌曲之一,由Boyzone裡的史蒂芬和羅南來演唱。

Boyzone No matter what(無論如何)

No matter what they tell us   不管他們告訴我們什麼
No matter what they do  
不管他們做了什麼
No matter what they teach us  
不管他們教我們什麼
What we believe is true  
我們相信的才是真實的

 

No matter what they call us   不管他們叫我們什麼
However they attack  
怎麼的攻擊我們
No matter where they take us  
不管他們帶我們去哪裡
We'll find our own way back  
我們都會找到自己的方向回來

 

I can't deny what I believe   我不能去否決我所相信的
I can't be what I'm not  
我只想做自己
I know I'll love forever  
我知道我會一直的愛下去
I know, no matter what  
不管會如何我都知道


If only tears were laughter  
假如淚水能夠是笑聲
If only night was day  
假如黑夜能夠是白天
If only prayers were answered  
假如祈禱聲能被回應
Then we would hear God say 
那我們就能聽見神告訴我們

 

And I will keep you safe and strong  我定會保護妳
And shelter from the storms 
安穩地遠離風暴
No matter where it's barren  
不管再怎麼的艱難
A dream is being born  
夢想已經誕生了

 

No matter who they follow   不管誰會跟隨
No matter where they lead  
不管他們會前往哪裡
No matter how they judge us  
不管他們怎麼評斷我們
I'll be everyone you need   我都會陪伴在妳身邊

 

No matter if the sun don't shine   不管太陽是不是繼續閃耀著
Or if the skies aren't blue  
或者天空還是不是蔚藍的
No matter what the end is  
不管結局會是怎樣
My life began with you  
我的生命是跟隨著妳開始的

 

I can't deny what I believe   我不能去否決我所相信的
I can't be what I'm not  
我只想做自己
I know , I know  
我知道我知道
I know this love's forever  
我知道這樣子的愛是永遠的
That's all that matters what  
那才是最重要的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 LivingSpace 的頭像
    LivingSpace

    Living Smile 笑意生活

    LivingSpace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()